Assistant Professor, Dapartmant of management University of Lorestan
Abstract
هدف این پژوهش شناسایی و تعیینبندی مؤلفهها بر اساس شایستگیهای مدیریت مدارس اسلامی با دیدگاه دلفی فازی است. توجه داشته باشید که در این پژوهش از ترکیب مصاحبه و پرسشنامه برای شناسایی شایستگیهای مدیران مدارس استفاده شده است. این مطالعه تطبیقی - استقرایی است. در این پژوهش از ترکیب این دو کیفی خاص و کمی با توجه به نوع و شرایط استفاده می شود. جامعه آماری پژوهش و دستیاران دبیرستان های متوسطه شهرخرم آباد. با توجه به نمونهگیری در این پژوهش، نمونهگیری از هدف قرار گرفت. در مطالعه اول با استفاده از نظرسنجی از مدیران و مدیران مدارس، مؤلفههای شایستگی شناسایی شدند. مدیران مدرسه پس از مصاحبه با 23 مؤلفه شایستگی، مؤلفههای شایستگی را از طریق پرسشنامه شناسایی و شناسایی کردند و مؤلفههای دلفی فازی اولویتبندی شدند.عواملی مانند اخلاق کاری، قانونمندی، وسعت اندیشی، مهربانی و اولویت ها به ترتیب از اول تا سوم.
Arefnezahd, M. (2022). Identifying and Prioritizing Elements of Competence School Principals With an Emphasis on Islamic Management. School Administration, (), 201-220.
MLA
Arefnezahd, M. . "Identifying and Prioritizing Elements of Competence School Principals With an Emphasis on Islamic Management", School Administration, , , 2022, 201-220.
HARVARD
Arefnezahd, M. (2022). 'Identifying and Prioritizing Elements of Competence School Principals With an Emphasis on Islamic Management', School Administration, (), pp. 201-220.
CHICAGO
M. Arefnezahd, "Identifying and Prioritizing Elements of Competence School Principals With an Emphasis on Islamic Management," School Administration, (2022): 201-220,
VANCOUVER
Arefnezahd, M. Identifying and Prioritizing Elements of Competence School Principals With an Emphasis on Islamic Management. School Administration, 2022; (): 201-220.